07 lokakuuta, 2016

AARTEITA













Oon niin onnellinen näistä muutamista asusteista jotka on löytänyt tiensä mun kokoelmiin! Etsin pitkään mustaa pikkulaukkua syksyksi, enkä voi uskoa että se täydellinen lopulta roikkui vaan kirpparin ikkunassa mua odottelemassa. Ihana suomalainen nahkalaukku, joka menee arkeen ja juhlaan. Niin hyvä löytö! Huomasin myös kuvia Pariisin muotiviikoilta katsellessa, että Célinen ensi kevään ja kesän mallistossa oli aika paljon tän tyylisiä laukkuja! Aika hyvä budjettilöytö siis ja ensi keväänäkin viimeistään tämä hiukan mummomainen laukku on trendikäs ;) 

Vielä ilosempi oon näistä upeista korviksista ja helmisormuksesta, jotka sain mun mummilta. Nää on niin ihanan simppelit ja kauniit. Jotenkin mulla on tosi hyvä fiilis käyttää näitä kaikkia ja niinhän se on, että jonkun roina tai käyttämätön tavara on toiselle oikea aarre :) 

Mitä aarteita teidän kokoelmista löytyy? :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät kommentillasi!