22 huhtikuuta, 2016

LATELY

Heippa pitkästä aikaa! Onpa ollut kiireinen tää huhtikuu ja aika tuntuu menevän tosi nopeesti! En oo ehtinyt avaamaan konetta varmaan yli viikkoon kun tuntuu olevan koko ajan kaikkea muuta tekemistä. Olin ajatellut ehtiä postailemaan vielä jotain vappureseptejä tai ainakin meidän perheen vakio munkkireseptin, mutta tänä vuonna taitaa jäädä munkit kokonaan tekemättä... Oon nimittäin lähdössä ens viikolla mun poikaystävän kanssa Pariisiin! Eli seuraavan kerran postailen ehkä jotain Pariisi juttuja. Jaan varmaan jo paikan päältä jotain kuvia Instaan ja siellä mua voi seurata nimimerkillä @lindapiip. 

Tässä  vielä muutamia lähiaikoina napattuja arkisempia kuvia mun Insta-tililtä :) Onneks kiireen keskellä on ehtinyt herkutellakkin ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3


8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Linda! :)) Ja mukavaa matkaa teille<3

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, toivottavasti viihdytte Pariisissa! Oma reissu oli vähän mitä oli haha :D Ihania kuvia ja tuo punainen huulipuna sopii sulle erinomaisesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sofia! Meidän reissu meni kyllä oikein mukavasti, harmi ettei teillä mennyt niin putkeen :/

      Poista
  3. Kivoja kuvia! :) Ihanaa matkaa teille <3 :)

    VastaaPoista
  4. Onpa kivoja tunnelmia ja edelleenkin ihailen tuota kaunista Furlan laukkuasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenna! <3 Ihailen sitä edelleen itsekin aina kun se on käytössä :)

      Poista

Kiitos kun piristät kommentillasi!