17 helmikuuta, 2016

BLACK AND WHITE




Mustat ja valkoiset vaatteet on mun vaatekaapin perusjuttuja. Syksyisin käytän tosi paljon mustaa, mutta nyt kun kevät on tulossa niin oon taas kaivanut esille raitapaidat ja valkoiset neuleet. Mustia ja valkoisia vaatteita voi käyttää vuoden ympäri ja sesongin mukaan vaihdella vaan asusteita. Kun on kaapissa klassisia ja ajattomia vaatteita niin niitä voi sitten "maustaa" kauden trendeillä, vaikka juurikin niillä asusteilla, niin tyyli pysyy mielenkiintoisena. 

Tänä keväänä meinaan käyttää mustan ja valkoisen lisäks mun lempparia vaaleanpunasta (nudea) ja harmaata. Nekin on mun pukeutumisessa perusvärejä. Lisäks keväämmällä otan taas käyttöön siniset farkut ja ajattelin myös räväyttää kamelin ruskeella, heh. Molemmat on mulle vähän semmosia värejä, että en oikeen oo viihtynyt niissä, mutta välillä on hyvä vähän mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle! Farkku ja kamelinruskee on myös vahvoja trendejä tällä hetkellä, katotaan uskallanko jopa yhdistää ne keskenään jotenkin ;)

 Onko teillä jotain lempparivärejä kevääksi? :)

1 kommentti:

  1. Sama täällä, mustat ja valkoiset vaatteet on mun vaatekaapin perus värit ja niihin on aina ihana keväällä lisätä vaikkapa juurikin vaaleanpunaista tai vaaleaa farkkua :) Ps. Löysin tänne sun Instagramin kautta ja hyvältä vaikuttaa<3

    VastaaPoista

Kiitos kun piristät kommentillasi!