19 joulukuuta, 2015

TYLLIUNELMA


Hame - Pieces (Vila)
Poolopaita - Vila
Laukku - Zara
Kengät - H&M

Tää asu mulla oli päällä yksissä pikkujoulujuhlissa pari viikkoo sitten ja täytyy sanoo, et tykkään kyllä tosta tyllihameesta ihan mielettömän paljon! Toi on semmonen vaate, jota ei tuu varmaan kovin usein valittua päälle, mutta sitten kun sen kerran hankkii niin monet juhlien asukriisit on pelastettu. Toi väri menee vielä kivasti niin talvella kun kesälläkin ja eri tavoilla yhdisteltynä siihen saa vaihtelua. Oon pitkään halunnut tyllihameen ja kun tää tuli myyntiin Vilaan niin se oli kertakaikkiaan pakko saada!

Halusin laittaa jotain yksinkertasta hameen kanssa ja valitsinkin ton pitkähihasen poolon ja simppelit asusteet. Jos olis tarvinnut olla paljon ulkona niin olisin laittanut nilkkurit, mutta oltiin vaan sisällä niin oli pitkästä aikaa kiva laittaa korkkarit. Pitkähihanen poolo tekee mun mielestä asusta tarpeeks talvisen ja istuva paita sopii parhaiten muhkeen tyllihameen yläosaks. Hame on jo niin näyttävä ja ihana, niin se ansaitsee mun mielestä kaiken huomion, joten jätin korutkin pois. Ainoastaan korvissa oli pienet helmet.

Jännitin vähän, että jos on kauheen kylmä ilma niin en voi laittaa tätä asua kun mun mielestä tähän ei sovi kauheen moni paksu takki... ainakaan ei mikään niistä mitä mulla on. Onneks sattui kiva keli ja mulla oli siis vaan nahkatakki ja ihana tekoturkis kaulus kaulassa ulos mennessä. Nahkatakilla saa kivasti kontrastia tyttömäiseen asuun ja karvainen kaulus on samalla juhlava ja talvinen.

Mitä mieltä ootte tästä lookista? Tyllihame jakaa varmaan mielipiteet, mutta mun kanta tais tulla selväks ;) Taidan laittaa tän asun myös jouluna päälle, kun saa taas pukeutua juhlavammin! 

2 kommenttia:

  1. Upea asu! Carrie Bradshaw tyllihameineen on tainut vaikuttaa siihen, että mitä enemmän tylliä sen parempi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja! Heh no ihan varmasti on vaikuttanut :) ja hyvä niin ;)

      Poista

Kiitos kun piristät kommentillasi!