31 joulukuuta, 2015

HAPPY NEW YEAR!









Vuoden viimeisiä tunteja viedään! Odotan kyllä innolla mitä kaikkea vuosi 2016 tuo tullessaan! Alkuvuodesta 2015 mulla alkoi pyöriä päässä ajatus omasta blogista ja elokuussa sitten uskalsin vihdoin julkaista ekan postauksen. Oon tykännyt tosi paljon kirjotella tänne ja uusia ideoita on ens vuodelle vaikka kuinka paljon! Haluun ens vuonna kehittyä ja postailla vielä monipuolisemmin kaikkia leivontajuttuja, mutta myös enemmän kaikkea muotiin liittyvää.

Haluun kiittää kaikkia, jotka on jaksaneet käyttää omaa aikaansa mun blogin lukemiseen ja iso kiitos niille, jotka on vielä kommentoineetkin! <3 Ja on ollut ihanaa kuulla kun joku on inspiroitunut mun jutuista ja kokeillut mun reseptejä, se saa hymyn mun huulille :) 

Kiitos ja hyvää uutta vuotta!!




2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo paita! :)) Ja nuo punaiset huulet kruunaa kokonaisuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana<3 Kivaa että löysit tänne! :)

      Poista

Kiitos kun piristät kommentillasi!