19 marraskuuta, 2015

PINK






Takki - H&M
Huivi - Pieces
Laukku - Michael Kors
Kengät - Vagabond


Tämmöstä mulla oli päällä pari viikkoa sitten sunnuntaina, kun oltiin menossa mun vanhempien luo syömään. Ei oo ehkä mikään syksyisin väri toi pastellipinkki, mut mun mielestä se piristää ihanasti kun nyt on muuten niin pimeetä ja harmaata ulkona! Toi vaaleenpunasen sävy on muutenkin yks mun lemppareista ja koen, että se sopiikin mulle hyvin. Tykkään yleensä pukeutua kausiväreihin, mut toisaalta taas mun mielestä jokasen pitäis rohkeesti käyttää just niitä sävyjä, jotka itselle sopii ja joissa viihtyy :) Oli se sitten trendikästä tai ei. 

Mulla on tällä hetkellä tosi kiirettä koulujuttujen kanssa niin en oo yhtään ehtinyt blogin pariin viimisen viikon aikana... tylsää kun mulla olis just nyt tosi paljon inspiraatiota ja ideoita toteuttaa kaikkea. Ja haluisin ehtiä postailemaan ainakin pari kertaa viikossa.. No onneks jo joulukuun alussa on viimiset deadlinet ja saa taas vähän lomailla koulusta! Töitä mulla silti on, mut luulen, että on myös kivasti aikaa taas välillä leipoa, kuvailla ja aloittaa joulufiilistely. Huomenna mulla onkin jo ekat pikkujoulut ja sinne ajattelin leipoa jotain jouluista makeeta herkkua.. Katotaan mitä keksin ;) 

Mitä mieltä te ootte pastellisävyistä syksyllä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät kommentillasi!